Monday, December 1, 2008

tribute tu emotionallyhurts.

sila klik di sini utk mengetahui kisah sebelum.
kalo x korg akn xphm ape yg aku tulis.


salam...
aku xtau kenape lately nih ade org yg xberkenan kat aku.
patutlah diorg rase xberkenan kat aku.
mungkinkah aku sebab mengape mereka xley berubah????
mungkin aku influence yg terbesar utk mereka berubah???
manusia berubah.tp xtau la sbb aku, mereka xley berubah.
kekdg aku rase aku yg too much.
tp aku rase,ko kene ingtkan aku atau mungkin ko dah ingtkan aku but mmg aku dah xley nak diajar lagi.
mungkin aku dah xley nak diajar lagi kot.
hey,this is not an emo entry.jadik sila baca dgn intonasi mendatar sbb aku menulis pun dgn ati yg mendatar dan jiwa yang tenang.kalo ati korg xtenang,sila ambil wudhu' atau buat perkara yg menenangkan diri korg terlebih dahulu.then baru sambung baca entry nih..
so kepada nakiwa,trima kaseh sbb sedarkan aku utk 2 3 ari nih..
pasnih aku cube bley buat ko brubah..aku tatau pun aku punca segalanya.
mungkinkah aku harus pindah umah????
mungkin kau harus pindah umah??
tp aku xley dowh nak pindah.
sbb ko ngan aku kan partner in crime.
HAHAHAHAHAH.

but again kalo ade salah aku officially mintak maaf kat ko.
walopun aku akn menyesal sekejap,tp percayelah aku pasti akn menghantui idup ko selama2nya..btw,aku buat post nih tym ko gi umah badboy.pakai pc ko ok.
hahaaha.tp kalo aku xde dunia pasti merindui aku.dan aku phm kenape rumah senyap kalo aku xde.sbb aku la da troublemaker.
dasar nazay yg ske kacau idup org..
besar gak eh impak aku kat idup ko kan..hmmmm...

"bende yg menghalang aku untuk berubah adalah sang ganjil… aku perlu menyalahkan dea untuk semua perkara… walaupun bende yg x der kene mengena ngan dea…"


p/s:aku nak mintak maap sbb ko xdpt mkn roti tampal ari jumaat lepas.huhu.


sekian saja post tribute aku utk ko.lalalala..aku akn berusaha membuat ko berubah.

No comments: