Thursday, December 11, 2008

Melalut

salam.hai.
aku masih sihat.(terima kasih sebab tanya aku masih sihat ke tidak).owh ye aku harap korang semua sihat sejahtera.dah beberapa hari aku xmenulis.bukan ape,kat kampung aku malas nak menulis n aku x bawak laptop pun blik kg.so end up aku xmenulis.n aku pun ade midterm pade 10/12/08.so,gigih stadi.(konon2).ok,so asal aku menulis arini??

1.sebab aku rase nak menulis.
2.sebab aku nak bagitau sesuatu.

skang dah bulan 12.so lagi 20 ari nak masuk tahun baru tahun 2009.x lama lagi tuh.sepanjang tahun ni,ape pencapaian yang aku buat ??azam tahun 2008 aku seme dah tercapai ke??jawapannya ade yg tercapai ade yg belum.so far aku hepi idup thn 2008 nih.sebab thn nih thn aku berubah title dari seorang bujang kepada seorang pakcik.huhu.neway i like da title.aku rase aku nak eamil panggil aku pak cik anjang.kool x name tuh?(anjang = panjang) .pastuh tahun nih,aku berjaya menjadi batu penghalang seseorang yg nak berubah.kire besar gak la influences aku kat die.so x mustahil satu hari nnt aku mampu influances berjuta2 manusia.hahaha..so bley ar aku join professor klon memusnahkan dunia.so,abg norman kru, ko kene panggil aku utk cicakman 3.ape aku mengarut nih.xpe la nih latihan sebenarnye utk aku memantapkan speed typing aku.

dan pada bulan nih aku baru realized yg life aku amatlah limited.i mean,selain lepak ngan kawan,ngan cik seroja dan kacau nakiwa,aku xde life.peh gile boring sebenarnye kan..
xpe la aku akan cube banyakkan lagi aktiviti aku thn depan.
tapi yg penting aku xkan lupekan habit kacau nakiwa tuh.aku suka gile kacau die.so pasnih bley die carut aku banyak2 dalam entry2 beliau tahun hadapan.(matilah aku pasnih)

owh ye aku xpernah mention pasal my virtual fren.seryes virtual.sbb aku xpenah jumpe die,lepak ngan die.aku penah dgr sore die skali jek itupun suara peti suara simpanan die tuh.(btul ke tu sore ko??).hahah..agak lame la aku rase since aku kenal mamat nih.dekat berbulan2 jugak.haha..masih tertanya2 sape die kan??haa budak nih name die AFFAN AZAMI.aku panggil die appan @ hang jebir @ babi.seryes walopun sensitif beliau mengatakan yang babi tuh binatang mulia.so aku pun panggil die babi.haahahaku jek bley panggil die babi.org len aku tatau la.tapi aku jarang gile arr panggi die babi sebab nanti die benci aku.tambah sorang lagi manusia yg benci aku kat muka bumi nih.tapi xadil la kalo aku xreveal name aku yg die panggil.die panggil aku tapir.aku xsuka.tapi aku xkisah sebab tapir ade 2 kaler.dari babi.1 kaler jekxkool..wah panjang plak aku citer pasal ko ek appan.xpe ar.since aku dah lama xmsg ko,so aku tulis arr pasal ko kat sini.aku tau ko terharu skit.(ko jgn tipu la).oh ya kawan2,appan sedang berlakon dalam 1 drama pendidikan yg aku rase bakal disiarkan di tv2 thn depan.nntkan kemunculan beliau.(peh baeknya aku siap promote ko lagi).tp sbenarnya aku nak jumpe die.tapi tatau bile.oi,aku harap ko still nak kawan ngan aku tahun depan n tahun2 seterusnya.kalo x, kempunan la ko nak jumpe aku.aku pun same gak kempunan nak dibelanja daripada ko.kalo ko xnak kawan ngan aku lagi,ko jangan la delete link blog ngan frenster aku.simpan buat kenangan eh.hehe.

akhirnya,aku dapat menyiapkan entry aku pada hari ini.walopun mengarut,tapi lepas hajat aku nak tulis sesuatu kat sini.berjumpe lagi di lain mase.

No comments: