Thursday, December 4, 2008

Nota utk Cik Seroja

salam sejahtera kepada semua.
hehe..hari ni hari khamis.(wat a lame intro~~).xde la nak bgtau yg arini aku akan pulang ke hometown kluang.hehehe..sonoknya.lama dah xblik umah..windu masakan mak,lempeng dan juga makanan free.heheh.di kesempatan ini,aku nak tinggalkan nota utk seroja(kalo rase geli,jgn baca.ni mmg utk seroja ku.)

kehadapan seroja,
saya pulang ke kampung halaman arini.
saya xtinggalkan awak sesorang.
sy tinggalkan tembam kat sebelah awak tu.
saya tinggalkan kesan tapak kaki saya kat becak dekat simpang tempat saya selalu melintas jalan nak balik rumah tuh.
jadik awak jangan sedih2 tau.
nnt next week kita jumpa lagi tau.
jangan nakal2 eh.
hati2 dan jaga diri.
makan selalu.jgn skip your meal.hephep.
dah cukup la dari saya.
tata~~~

love,
s.g

1 comment:

Angelicdevil said...

Auwwww.... Sweet giler.