Wednesday, December 31, 2008

Entry 31/12/08

salam.
setelah beberapa hari aku menahan nafsu berahi nak online,akhirnye arinih aku online gak.
ye aku online dan updet blog.oh rumet saye?
die sehat.die sedang duduk di blakang saya dan mentelaah subjek yg die exam minggu depan.
sy pula?tgh updet blog sbb exam saya sabtu depan.oklah.

arini sy online dgn laptop baru.kenape laptop baru??mane pegi laptop lame??
haha.sebenarnye dgn laptop lame.tapi hard disk baru..kenape tukar hard disk??
hard disk lame dah xmuat ke??
sebenarnya hard disk lama dah crash.dan die crash tatkala aku tidak sempat utk back up segala file dalam tuh.jadik.segala macam gambo,software,lagu2,video2 lame atau spesifiknya sejak 4 thn lepas telah selamat hilang."bye nazay",kata file2 tersebut."oh mentang2 dah nak masuk thn baru,ko tingglkan aku ye file!",bisik hatiku.sbnrnye hatiku sgt sedih kehilangan bende2 tuh.sape xsedey kan.memori2 lama,gambo tuh paling aku sayang.tapi xpe.cobaan.

ok citer pasal nak dptkan ganti kepada hard disk itu.1st aku nak thanx 2 all my hosmet yg gigih mencari source utk aku bli hd tuh.dari forum ke forum si rumet aku nih hop utk cari the best price.last2 kitorg beli kat kawasan bukit bruang gak.seb bek kat area sini byk kdai komputer.byk jek bley harap,tapi barang2 stok lame cam hard disk aku ih susah nak carik.tension aku.haihh....

nih dah tukar hd baru,kompem la byk bende aku nak kene install,donload,cari blik.haihh..
1 keje lagi.bile la aku nak stadi nih??

xpe esk thn baru.so arini kene menikmati thn 2008.esk dah 2009.heheh.
2 jam suku lagi b4 1 januari 2009.

so utk thn baru nih i wish all of u have a great,happiness life.
semoga tahun depan lagi berhasil.
peace.

2 comments:

wanie said...

dear ajey..
heppy new year okeh..
may this year bring more hepiness!!

salam rindu dr perantauan...
wanie..

Sang Ganjil said...

owhh trime kaseh wanie.
hehehe...
asal di perantauan??
bkn dah naek sem baru ke>??