Wednesday, December 3, 2008

tido?

salam.hai seme..?hopefully seme orang sehat dan maseh suka kat aku.kalo dah benci tuh aku xpakse.so haters u r free to hate me.ok enuff said.
arini aku updet pakai pc sendri since aku dah on pc aku.arituh aku mls nak on pc.so end up wat counter entry pki pc si pembenci.

lately aku rase yg aku menghidap penyakit yg aneh.aku semakin gemar tido atau bahasa sopan si iqbal berhibernasi.
aku tatau kenape aku ske tido skang.mungkin aku malas nak stadi plus nak buang mase dpn pc mahupun bersosial ataupun menonton tv menyebabkan aku lebih suke tido dan hidup kat dunia fantasi aku.
aku xkan citer pasal bende nih kalo aku rase bende ni xteruk.tp ini dah sampai tahap separa kritikal kot.
ok just imagine yg pukul 11 pagi aku tido pastuh bgn kul 2 ptg.pastuh pukul 5 ptg aku tido sampaillah kul 6.then malam gi makan.pastuh blik makan kul 8.30mlm aku tido sampai kul la hari esoknya.
so ko rase aku kene penyakit ape eh??
tolong lah aku????
aku rase habit nih xsehat dan xbagus utk aku.tp setiap yg kon ade pro kan??

so aku baru perasan yg setiap kali aku tido,
-aku dapati suasana rumah bertukar menjadi aman damai dan sentosa.
-nakiwa tenang membuat kerja2 di hadapan pc.
-aku dapat kurang mengacau orang.
-aku jimatkan bil letrik sebab xguna pc.


tu jek la kot.tp ko rase patutkah aku meneruskan habit nih??
arghhh aku kusut.

sebenarnye aku pun tatau kenape aku menulis arinih.mungkin satu care membuatkan aku xberhibernasi kot.

selamat sejahtera.