Monday, October 3, 2011

Dan aku letakkan senjata EGO atas nama kedamaian

Salam sejahtera.
Peh sebulan aku xupdate blog.(aku petik jek sebulan.xtgk tarikh pon).
So lepas sebulan musim makan, mesti ada yang sibuk nak masuk gym, carik baju sukan dan ada yang start diet balik.well, its good for u guys.aku pon sama jugak.cuma ari2 aku angkat loceng bodoh(dumbell) tuh jek utk maintain.haha.

So ape kaitan tajuk entry dgn intro yang happy?
hahah.ok.jap aku nak amik mood menulis.

Hmm..ok initially gua oppss sorry.aku,arghh gua la.baru feeling skit nak bercerita.

ok initially gua ade unfriend 2 members gua kat fb lebey kurang 5 bulan lepas.well 2 2 ex-gf gua.Memula gua nak unfriend sorang jek.Ex gua yang latest.tapi gua pk2 macam xadil jadik gua unfriend 2 2.well gua bukan suka2 beb nak unfriend.kalo lu kenal gua.gua xsuka buat musuh.kawan gua suka la.

Ok, tujuan gua unfriend ex gua nih sebb gua rasa, gua nak senangkan fasa2 gua move on.pasal kalau x gua asyik nak stalk jek.n mungkin susah utk gua nak lupakan diri die nnt.so gua delete la.bukan sebab gua benci die, tapi sebab gua bengang dgn die.gua tau dia ada sebab dia buat camtuh pada malam kitorg break up.well, wat is past is past.gua pun dah over it.maybe sama2 silap.gua memang admit ade silap gua.

Sbnrnye,lepas delete gua ada harap yg die boleh add gua balik ke ape.tp mungkin die ingt gua dah benci die trus die tulis kat blog die "macam budak2.bila dah gadoh, taknak kawan".Ok gua lagi la rasa mcm, peh..ok fine.

Hmm...sebenarnye agak kejam kite unfren2.n gua pon ade rase xmatang jugak.tapi gua buat nih ada reason.reason gua nak bagi die pon senang nak move on nnt.xde la die pon nk stalk gua.(peh gua perasan mcm die hadap nk stalk gua).memang mase gua kapel dgn die dulu, gua carik ex-gua yg 1st.gua kawan dgn die.gua ok,still bley baik dgn ex gua yg 1st.tapi tgk ar mase kapel dgn die,gua faktab kot.salu gaduh sbb tu.takkan dia nak gua running in circles.n takkan gua nak tgk die baik dgn gua while die ade BF baru.ape lak nnt BF die ckP(ini yg gua assume.gua tau gua pk bukan2).

Xper la.pada hari yang berbahagia ini, gua rasa gua nak buat genjatan EGO.gua buang ego gua.gua add dia balik. Xperla dia nk ckp gua dah ludah jilat balik ke, jantan low class ke, ape ke.kalo die xapproved pon gua xde hal.pasal gua rase, kalo gua xbuat
gua xnak one day, gua menyesal sbb terus putuskan silaturrahim.Memang la pepatah johor mengatakan, Once an ex, u cant see her back".Tapi Islam cakap, jangan putuskan silaturrahim.Tapi kali ni, gua harap gua bley respek life die n die pon boleh buat bnda yang sama. Dan gua memang admit yang ego gua memang xley cecah gunung.xper ar.xkesah ar.sbb gua pun pncinta kedamaian walaupon gua suka buat kacau.

Akhir kata sorry for both of u, dan hope u'll happy with your life.

"Put down all the hatred and anger, let the peace spreads."

2 comments:

Nor Adilla said...

hye2.. kak dah singgah..pergh..mantappp entry kali nie..hehehe..buang yg keruh..ambil yg jernih ;p

Sang Ganjil said...

yezza. malas ar nak kumpul musuh.kita tatau berapa lama lagi kita hidup.
huhu