Wednesday, October 19, 2011

Tempat Baru

Salam semua.arini gua dah mula bekerja kat ofis baru.
Ofis baru tapi syarikat masih sama.asal kene pindah?arahan pihak atasan.jadik gua selaku orang bawahan ni menurut sahaja.

Hari pertama kat sini: Dari pagi sampai sekarang mood nak bekerja xjuga timbul2.gua bukak laman sosial, gua mentelaah blog orang, last2 nih gua update la blog nih.
matilah curi tulang kan?abes dah gua xbersemangat nak buat keje.acane nak buat kan?
jangan contoh perangai gua nih.

Hmm.ape yg cambest kat ofis baru nih? orang cakap die adalah downgrade dari ofis lame gua tu.orang cakap.pada gua soal downgrade ke upgrade ke gua lagi pentingkan penduduk kat ofis ni.sebab muka2 nih yg gua kene mengadap selama gua ada kat sini kan.so far ni gua rasa ok la.baru sehari gua kat sini kan.

Oh, gua menumpang tmpt org lagi sbnrnye sbb tmpt gua masih belum ready lagi.kakak tuh xsiap kemas barang2 die lagi.nnt senang2 gua snap2 gamba ofis gua utk rujukan lu orang.

ok la gua still xde mood nak buat keje.gua rase cam nak gi lunch jap lagi.
till then chow.

No comments: