Thursday, July 23, 2009

seyes bosan.jgn baca.

wah bile dah dtg semangat.camni lah.....
nih la akibatnye kalo tgn xmenaip memalam bute.besenye tgn nih gatal menekan punat2 kekunci henpon,membalas sekelian mesej2 yg hadir.malangnya malam nih suasana xmeriah seperti selalu.lantas ruangan nih la menjadik mangse keadaan.huhu.

td aku lepak depan tv, pastuh tgk ade album2 lame yg sempat diselamatkan sebelum dihanyutkan air mase banjir 2007 dulu.dpt tgk gegambo lame aku.tp aku xamik port gegambo tuh, ade satu yg menarik perhatian aku,"sejak aku lahir 21 thn 11bln nih, dah brape pasang selipar agaknya dah aku sarung kat kaki aku nih..bile tgk2 blik kat gambo tuh, nampak la ade selipar kaler biru, kaler ijau..haha.aku tau ini merepek, tp kan best kalo aku dpt tau berapa byk dah aku pakai, brape saiz selipar tuh, jenis ape?hmmm......yg aku ingt skang kronologi selipar dari tingktn 1 sampai skang.tp xperlu aku cite pasal xpenting pon..tp sepanjang tuh aku rase aku ade selipar yg paling byk berjasa kat aku....selipar itu jatuh kepada~~~~~~selipar trail kaler pink.yes pink.aku beli bkn sebab kaler die.tp sebab die saiz besau dan murah.huhu..kalo jadik spesies yg saiz kaki cam tongkang nih, mmg susah dowh nak carik selipar...kalo nak pakai selipar BATA tuh jgn harap arr.wat kecik ati jek.mesti xde saiz.make terpakse kuar duit lebey skit beli selipar branded.huhuh.

pas beli selipar tuh, aku trus pakai.aku ingt lagi, mase aku menyakat cindy mase agm party SPB pon pakai selipar tuh.kuar makan ngan die tym datuk siti kawen pon dgn slipar tuh.gi kelas blik kelas pon pki selipar tuh....aku pakai ari2.

selipar nih jgk pernah terselamat pada malam kasut aku ngan selipar cantik ejoy dari dicuri padahal selipar nih sesama berada kat luar.

lame gak aku pakai selipar nih sampai aku jumpe selipar sales kat quik.aku pun bertukar pada selipar quik....tp lahanat mane ntah jeles ngan selipar quik lantas merembatnya.bengang btul aku..kejadian ini disedari ketika aku otw nak gi melawat padel kat perak.last2 aku sarung blik slipar pink aku.(dalam ati selipar tuh...dah susah baru carik aku)...pastuh aku bertukar pade sliper line 7 biru..Bapak bosan entry.demmm...ape yg aku meleret nih...
shhhitttt..dah arr...nih mst hormon aku ngah xseimbang.k la.aku stop dulu arr...dah alang2 taipp...aku post jek la.

No comments: