Wednesday, July 30, 2008

perjanjian SYUKUR 21

hahah tajuk mmg xnak mengalah kan.actually perjanjian nih dah dimeterai semalam pada tanggal 29 JULAI 2008 masihi.perjanjian yg berlangsung di rumah beralamat 35,jln tmn bukit bruang utama 3,tmn bukit bruang utama,melaka.mesti korg xsabo nak tau isi perjanjian yg ala2 citer filem nih kan...


ISI KANDUNGAN PERJANJIAN SYUKUR 21:

1)setiap org hendaklah bangun menunaikan solat subuh sebelum pukul 6.45 pagi.dan jika ia gagal utk bgn setelah dikejut dan melepasi waktu yang ditetapkan,maka hukumannya adalah
BOTAK!!!!.
2)setiap bulan apabila ade seorang yg sudah dibotakkan,maka perjanjian akn diteruskan utk bulan hadapan.(maksudnya sebulan akn ade seorg jek dibotakkan kepala.pastuh sambung bulan depan)

amacam ade beran?
gile xbudak2 umah aku nih?.korg bayangkan la rambut yg disayangi,dibelai dan dijagai dan disimpan hampir beberapa bulan akan hilang sekelip mata???
aku setuju perjanjian nih sbb die melatih aku bgn subuh hari2.n yg xbestnye kalo kene botak.
n aku tau bdk2 umah tuh mst xsabo nak tgk aku botak pasal diorg xpnah tgk aku botak.
mmg aku rase insecure when it turns to nite skang.seryes.tp sonok jugak wat keje gile camnih.
haahaha...pasnih kalo tg aku botak jgn tnye kenape k.

bye.

8 comments:

affanazami said...

aku rase, ia sgt lah BAGUS! perjanjian paling best!!!!!

ღ L o F p y said...

haha.

cant wait to see. >.<
pastu u kene tgu rmbt pnjg ntuk jd indie balek.

takpe.
u'll always be my fren walau da botak.

tak. tak. kpaler botak.
hehe ;)

rachel said...

kalau sorang dah botak, untuk bulan tu takder orang yg boleh di botakkan?

kalau sorang dah botak utk bulan tersebut, nanti sumer orang bangun selepas 6.45 (sebab tak takut kene botak) macan mana??

saya bangkang itu perjanjian!

sumer orang yg bangun lambat patut dibotakkan tak kire bulan ker tak bulan... haha!!!

alamak sedih nyer.... saya punya bm dah karat lahhhhhhhh.... T_T

Sang Ganjil said...

haha...
btul tuh rachel..
tp dah itu syarat die..
ikut jek la.memang xadil.
tapi kalo semua botak bulan tu dah
xbest la.
sebab xde org yg akan jeleskan budak botak tu dgn rambut die yg panjang.

bm sy pun dah berkarat jugak.
dah lame xbuat karangan.hahha

Sang Ganjil said...

lofp aku cube thnkan mahkota aku ni ok.
xley arr nak tunjuk fringe lagi kalo dah botak.hahaaha

nOR aDiLLa said...

wahhh...first time tgk perjanjian giler..tp bgs utk diri sendiri la..melatih kita xlalai :-p

Sang Ganjil said...

hehhe...tu la pasal..
xlalai kot.hahaha

syu[g]haz said...

mahkota da tergadai.hahahahahaha ;p amponnn nazay..