Tuesday, August 12, 2008

Tiada tajuk

salam kpada semua.hahaa.rasenya dah bersawang dah blog aku nih bak kater akak serena..
tp xpe aku pedulik hape.blog aku ske la aku nak biar sie bersawang.hahaha...
ape nak citer ek.k la seperti mane yg korang akan ketahui,bulan nih bulan ke"gembira"an aku.
sebab ape???dato siti ajak aku gi celebr8 anni die kah?mesia merdeka kah??jawapannya sebab midterm tests berderet2.ha tuh die every week ade midterm..tuh arr pelajar 'rajen' cam aku nih mmg akn menggelabah2 tarantula la bile midterm tests dah dekat.
sini aku tuliskan jadual aku:

13/8 - teori aturan dan proses rawak
19/8 - jaringan komunikasi
21/8 - pengenalan kepada sistem kuasa
(19 & 21 ni minggu yang sama ok)
28/8 - undang - undang utk jurutera
29/8 - asas akaun,ekonomi & pengurusan
(28 &29 pun same gak.minggu yang sama)

ha tuh die bulan 8 yg begitu sibuk.orang len duk sibuk nak celebrate merdeka aku sebok nak menyambut midterm test.tp dah fitrah pelajar....redha jek la kan.walopun ikutkan hati nak jek aku lari dari semua nih.heheh..btw ade juga 2 tarikh penting dalam bulan nih yg buat aku hepi.tp xpe nnt arr aku citer lagi pasal 2 tarikh nih..hahaha...kalo sempat.hehe..
k la nnt kiter jumpe lagi.

"mahasiswa bakal pencetus revolusi negara"(tu die ayat hari ni)

4 comments:

Rashid Hamdan said...

all d best!

xwyanax said...

beb.
u da tgk jadual final???
mmg cam tuTTT (i bwh 21thn,xleh caruts)
haha.
mmg sux giler.
berderet ok?

xwyanax said...

btw,
slamat mengulangkaji pelajaran.
semoga berjumpa di perpustakaan.

Nor Shazwina Shahnaz said...

2 tarikh penting? cite la.