Thursday, November 24, 2011

Tunggu

demm aku paling xsuka menunggu.tapi sebab ko ckp ko nk call balik,aku pon tunggu.
asal aku bley rela nak tunggu2 nih?
arghhhh "otak kata jangan hati pula kata ya" la ni.

Erm ade satu quote aku baca kat fb:

"Lelaki senang utk menyukai/mencintai tapi sukar melupakan"

berdasarkan statement ni la aku rasa aku mmg tergolong dalam lelaki normal.n bukanla seorang laki tu bley dianggap lembab move on.sbb mmg tabiat dia sukar utk melupakan.

manakala

"perempuan sukar mnyukai/mencintai,tapi senang melupakan"

well.kalau ko tanye pendapat aku, aku dpt rasekan statement ni nmpk pompuan mcm kejam.dah la ko kemain susah nk suka die,cinta die,pastuh senang2 jek ko lupakan.so aku rase senang la jugak utk diorang move on?begitu ke?atau melupakan meaning diorang seorang pemaaf?

apepon tafsirannya, aku tetap rasa yang memang susah utk aku melupakan.macam ko men lagu gersang-masih aku terasa.mcm tu ar.
tapi skang beribu sesalan ar in kat tlinga aku.
hahaha.

ok, telefon belum berdering lagi.
aku tunggu.
lambat aku tidur.
tapi utk ko, sebenarnya aku memang akan tunggu.


Nak dapat apa yang kita nak,kena berusaha kena bersabar.

macam bait2 lagu malique;

"Lepas cakap besar tanam pokok
Pasti belum boleh berteduh besok
Dan kalau tak berbuah doa sehari lagi"

No comments: