Monday, November 21, 2011

Laki Dan Rusuk Kiri

Salam.Aku baru balik outstation.Gila gigih nak menaip kan?macam dah xde esok.
Bukan.aku nak share statement yg memberi maksud mendalam.

Ok statement ni terhasil dalam keter.Skang aku rase perbualan dalam keter sgt kool bile ko converse benda2 cambest.n kekadang idea2 bernas jugak terhasil dalam keter.K esok keje.bek gua citer jek ape yg gua dapat hasil perbualan dalam keter.

Laki.
Apa sebab sebenarnye die tergila2kan pompuan?
kenapa die nak sgt dgn pompuan?

Salu kite mesti ingt sebab rupe, attitude, common interest,love at first sight?erghh banyak lagi la alasan yang boleh kite bagi utk jawapan mengapa seorang laki mencari pompuan.

Kadangkala kita terlupa benda ini?

Laki dilahirkan cacat.
ye la cacat.sebab bilangan tulang rusuk die xcukup 1.
mana pergi?

kan kejadian seorang pompuan tu dari tulang rusuk seorang laki.(metaforanya).


Jadi sebab yang paling awesome boleh digunakan utk jawapan soalan tadi adalah
laki mengejar pompuan itu utk mengambil haknya semula.
Rusuk Kiri.

Jadi di sini adalah contoh ayat awesome utk seorang laki memikat gadis idamannya:

"Saya rasa awak adalah rusuk kiri yang saya cari selama ini.Sudikah awak melengkapkan bilangan rusuk saya?"

Ok aku rase ayat tu confirm failed.
dah aku nk tido dah.

P/S: jgn cakap aku ajo ajaran palsu eh.sape suh ko percaya kalo ko dah tau sesat.

No comments: