Sunday, May 22, 2011

Orang cakap kalau dah lama xbuat mesti gian.

Hahahaha.tajuk entri sekali sekala kena impress,baru orang nak baca.hahahaa.ok, aku tengah nak cari momentum utk menulis semula sebab aku rase menulis mmg seronok especially merapu.huhuhu.tu la cuma bila dah lama aku xmenulis,aku dah xkonsisten utk mengupdate blog aku nih.Nak ckp kerja jek,ah aku rase itu alasan yg lame.btul ape,semua orang ade 24 jam.pandai2 la ko manage 24 jam tuh ko nak buat apa.btul x?

Somehow, aku rase produktiviti aku sejak kebelakangan ini semakin berkurang.mungkinkah memeikul beban lebih kat badan membuatkan aku xbegitu bertenaga utk menjadi rajin?ah aku perlukan seseorang utk aku kembali bersemangat semula.

Semalam, aku lepak kat kota bersama rakan sekolah rendah.Its my bff since we know each other since 7 yrs old.haha bercerita dari 1 tajuk ke 1 tajuk.then, ada 1 tajuk yg aku rase yang,ok sebenarnya dah membesar rupanya aku.

"zay, adik aku dah ade bf".itu mukadimah ayatnye.well, aku cakap congratz la sbb adik die dah ada bf.but 1 thing yg aku tersedar tetiba mcm, wah dah besar eh adik ko nih."aku rase mcm baru kejap jek, aku lepak dgn ko, mase zaman kiter sekolah rendah,zaman selekeh2 dulu.tetibe dah besar dah adik ko.

Aku rase yang ade adik2 mst experience benda nih.mcm jugak ko tgk baby baru lahir.bln dpn ko tgk dah pandai merangkak.then the next time ko tgk dah boleh belari.so i guess,kadang2 kita xsedar dah rupanya kita semakin membesar.hahaha.mcm jugak ko tgk mmbr ko yg mase sekolah dulu selekeh gile minah nih.skang, die cun n dah kawen n lagi laku dari ko yg single tuh.lol.

so aku dpt rase momentum utk mengemaskini blog ni selalu.I'Allah jika tiada aral melintang aku akan selalu berkongsi apa yang aku rasa hari2.well i miss those days yg mane circle of my friends read each other blogs to keep up with their life.n zaman2 aku jadik stalker dulu.Its a gud old days actually.well aku rase, new environment, maybe some new circles of friends maybe?

peace

1 comment:

gfadhilah said...

hahaha...mcm² kamu nie........