Monday, May 23, 2011

Akibat bertangguh,faktab jawabnye

Excuse me for the language.tp tu la nasihat aku.jangan bertangguh.

Minggu lepas 3 ari aku xmasuk ofis.
sebulan lepas,aku xingat apa aku buat kat ofis.

Pagi lepas, amik kau,berduyun2 kerja2 tertangguh aku.sambil siapkan sambil menyesal.
sampai bila bertahan menyesal?harap2 lama sikit la.sebab aku rase terfaktab sebab kerja bertangguh nih.ni la beza keje sekolah dgn keje Kerja.

Tanggungjawab.

Kalo keje sekolah xsiap,ape ade hal.
Kalo keje Kerja?haa.masalah beb.sebab in the end,ko jugak yg kene.huu~

Pasnih aku harap aku xjadik malas.
Ye mari jadikan harapan aku satu kenyataan.


Skang dah bermotivasi nak wat keje balik.
go!

Kepada yg baru bekerja,Jangan tangguh keje.seryes.
Hari2 baca doa,"semoga dihindari sifat malas dan suka bertangguh2 dalam menjalankan pekerjaan."

Ish2.tak boleh malas-malas ni.aku rase,aku perlu mencari seorang awek kot.baru bermotivasi.mungkinkah?

kahkahkahkah

1 comment:

unknown said...

hahahha
relax beb