Tuesday, November 18, 2008

manusia berubah

salam...maybe this could be my emo post stelah lame gile aku xberemosi di ruangan nih.
xpe aku rase bende nih terapi(tulis bende emo kat blog) bagi aku.at least die xserabut dalam pale otak aku.

byk bende yg berlaku kat aku lately.tp more dgn citer sedey la.bende2 yg buat org terkilan,bende2 yg buat mereka terkilan.kekdg bende yg menjadik kebiasaan pun bley jadik luarbiasa kat org yg dah biasa dgn kite.so, manusia memang berubah..
aku jugak dapat mengetahui yg aku diserang amnesia n cpt lupa.mungkin petanda xelok utk aku.
aku slalu lupe bende2 remeh n juga xremeh.so,aku lagi ske xberjanji dgn org.takut aku lupe.terutama kat org yg mmg jenis menuntut janji.bersalah rasenya xmenunaikan janji.hmmm....
manusia berubah.

aku benci perkataan malang.sebab kite tau setiap bende yg berlaku tu mmg ada hikmahnya.
xde istilah malang.ia cuma dugaanNYA.

No comments: