Wednesday, June 18, 2008

Hari Rabu.

hari nih hari rabu.
salam kepada semua..hari ini aku sgtlah kebosanan smpi aku terase nak menulis kat blog nih.
selalunye aku akn update blog kalo ade citer best jek bukan sebab aku rase bosan.tanpa membuang mase lagi aku akn melancarkan serangan tag ke atas org yg ske tag aku.ha merasalah korang plak buat tag aku.muahahahahah

5 sebab kenapa saya rasa bertuah menjadi diri saya sendiri:


1. sebab aku ada mak ngan abah yg slalu support aku dari segi mental,fizikal dan kewangan.

2.nama aku sgt best sebab ble diterbalikkan akn mendatangkan 1 lagi name yg best.lov it.nazir-rizan.thanx abah for giving me such a beautiful name.

3.kat dahi aku ade cam "M".kirenye rare gak arr.laki yg ade "M" nih kategori hensem bak kate kawan aku.Dude u know who u are.tp aku xensem pon.bese2 jek n bley arr aku setaraf ngan brad pitt.lalala~~~

4.aku kidal.fortunately awek aku pun kidal.n kitorg sorg jek kidal dlm kluarge kitorg yg kidal.kan shat kan??.aku tatau die kidal pun sampai kitorg sebulan kapel.So,jgn la speku aku sesaje pilih awek kidal.aku tatau pun die kidal.hidup kapel kidal.

5.aku tinggi so cam senang jek nak tolong mak aku pasang langsir bile raye,amikkan barang2 kat tmpt tinggi utk kwn2 aku.

tag yg aku buat nih bukanlah utk tujuan kiter riak tp berbangga utk menjadi diri sendiri.ye la proud of being ourselves.so kawan2 yg saya tag nih,silalah buat tag sy ni..

kawan2 yang ditag:

shahnaz
affanazami
lofp
syud siantan
nodee
rased
roziyusmazdianti
lyana cyber
suthesh kumar

kepada anda sekalian,kalo rase pasnih nak tag kawan2 anda yg laen pun anda dipersilakan.

No comments: