Tuesday, August 30, 2011

30/08 = 1 syawal 1432 = birthday gua

salam sejahtera kepada semua.
Selamat menyambut 1 syawal 1432H.Semoga syawal ini memberi seribu makna buat kita semua.

Ok firstly, aku rasa sangat bertuah dan beruntung kerana 1 Syawal tahun ini jatuh pada tarikh kelahiran aku.So kepada yang menyambut besday sama dgn aku, selamat hari lahir utk korang.Semoga panjang umur,murah rezeki dan juga memperoleh keberkatan bersempena dgn bulan syawal yang mulia ini. Pada yang wish aku kat FB, SMS, terima kasih banyak2 la di atas ucapan. Dan pada yang call td, awak buat hati saya berbunga-bunga.hik hik hik.

Oh esok pula hari kebangsaan yg ke-54.Selamat Hari Kebangsaan Mesia.

Well, dalam seronok2 menyambut raya ini, untuk mereka yang pernah kehilangan org tersayang,mesti rasa kekosongan kan?well hidup mesti diteruskan walaupun diri terasa kesedihan. Semoga kita tabah dengan ketentuannya.

Well, aku dah dengar orang takbir and jam pun dah 5.36, aku rasa nak lelapkan mata sekejap sebelum gi sembahyang raya jap gi.

Salam.

No comments: