Tuesday, March 9, 2010

Ini ulasan saya.

Hari ini selasa.
semalam ssaya pulang awal ke Melaka.
Alasan saya adalah ingin membuat kerja sekolah yang berlambak.
sungguh munasabah.

Oh sabtu lepas majlis perkahwinan kakak saudari saya.
Norsila dan Taufik.
Sungguh meriah majlis tersebut.
saya sangat gembira.
semoga ikatan mereka akan kekal selama-lamanya.
oh ya,saya sempat menyumbangkan sebuah lagu untuk mereka duet bersama abang kandung saya.
lagu Debunga Wangi - Lefthanded.
persembahan saya mendapat liputan luas pada hari tersebut.oh sungguh xdisangka.

sekarang saya dah pulang ke melaka.
saya pun frust.
kerja sekolah saya banyak.
ujian pula di minggu hadapan dengan 2 kertas.
oh,kalau la saya xperlu tidur untuk 24jam X 5hari(sehingga ahad) = 120 jam kan best.
tapi nanti saya asyik buka Facebook,dan benda2 kurang ilmiah.
jadi solusinya bagaimana???

No comments: