Sunday, October 19, 2008

BUTTERFLY IN MY BLOG





name pun award kan..so award nih aku telah terima dari 2 org iaitu cik shat dan juge lyana.so u guys time kaseh la memberi ak award nih.tq2 very much....sokalo dah dapat award nih syaratnye die kene tabalkan award nih kat org laen.so,aku nak tabalkan award nih kat org len arr:

penerima award ini jatuh mendadak kat:

1.rashid (ratu kontroversi malaya)
2.affanazami
3.tuai nakiwa(blog ko xkool sgt.tp aku nak bg award nih kat ko)
4.rozieta(blog nih ade jek citer panas.hahaha)


dAH cukup arr tuh.mls nak bg byk.huhuh..

so kepada yg dah trime anugerah ni,beberapa tindakan harus anda jalankan:

  1. Put the logo on your blog
  2. Add a link to the person who awarded you
  3. Nominate any number of blog you want to share this award with.
  4. Add links to those blogs on yours
  5. Leave a message for your nominees on their blogs.

2 comments:

Affan Azami said...

knape seblah name aku takde caption?

Sang Ganjil said...

sebab aku takut salah tulis.
kalo aku salah tulis nnt makin tambah benci ko kat aku.
hahaha