Friday, August 7, 2009

tiada arah

salam.
jap eh nak besehkan abuk kat blog nih..hapoooooohhhhhh(sila imagine yg aku ngah tiup abuk sampai menyembur2 stok korg nak baling kasut).

ok.masih xde tujuan sebenarnye utk menulis.cuma aku rase aku perlukan profile's picture yg baru utk mespes,frenster,facebook.dah bosan dah ngan gambo tuh.
but still persoalannya, aku dah xde gambo vain yg ngancam2 utk dimarketkan ke ruang2 sosial tersebut.haihhh~~~

tetibe rindu zaman2 date ngan cindy.die slalu nak camwhore ngan aku...tym tuh arrr..br byk gambo terbaru..huhu.aku rase dah lame xambik hp,snappy gambo sendri.(ok aku tipu br td jek aku snappy gambo sendri sambil pki topeng tutup mulut seaba org tm suh pakai.)alah tapi gambo tuh xcantik..haihh..aku perlukan momentum utk bergamba.
hahah...ngada2 plus gedik sgt.currently aku xley amik gamba sbb ade satu jerawat nek kat muka.dah arr besar lak tuh.tension.

jadik mungkin gamba terbaru aku adalah masa raye.teringin nak letak gamba baru.nntlah.

ok bye.

No comments: